Vuyk - aankomst: 10/1/2024 Vibe check: deze plek is een hele mood, Heldere, gezellige appartementen met WiFi dat anders aanvoelt, Perfect voor ontspannen ochtenden met een kopje koffie en uitzicht op het meer, ?????
|
Lachmund - aankomst: 4/9/2022 Helaas was de beloofde kamer nr. 3 niet voor ons gereserveerd, maar nr. 1. Helaas had deze kamer geen salontafel, maar een extra bed in de woonkamer paste. De apparatuur met servies was erg slecht. De restjes van de vorige huurder lagen nog onder de gootsteen, of kamer nummer 17 werd de volgende dag voor ons klaargemaakt. Dit zag er iets beter uit. Hier ontbraken echter een koffiezetapparaat en een broodrooster. De koelkast had geen vriesvak. De tegels op het toilet waren gebarsten.Op de 4e dag konden we onze fietsen niet gebruiken omdat de berging ervoor op slot was en de sleutel niet te vinden was.Maar het personeel was altijd aardig en vriendelijk. Helaas soms overweldigd.
|
Jens - aankomst: 10/5/2019 Het hotelpersoneel was altijd erg vriendelijk, attent en deed altijd haar best, maar helaas was de organisatiestructuur van het hotel niet optimaal, waardoor medewerkers van de keuken en het restaurantgedeelte taken van de receptie moesten overnemen
|
TUI Guest - aankomst: 29/7/2017 Gewoon ondergronds, vies en het personeel volledig overweldigd,
|
Alexandra - aankomst: 14/9/2016 Van de prijs-kwaliteitverhouding een heel acceptabel aanbod,
|
Yvonne - aankomst: 16/7/2016 Kortom, de service van TUI was weer top! Registratie, accommodatie
|
Andreas - aankomst: 2/8/2014 Toen we aankwamen moest de sleutel 1/2 uur worden doorzocht.In het appartement ging de wc-bril kapot, de douchemuur was kapot
|
TUI Guest - aankomst: 23/3/2013 - onvoldoende keukenapparatuur
|
TUI Guest - aankomst: 20/8/2003 Het was een zeer mooie, rustige locatie, het personeel was erg vriendelijk en beleefd, het strand was helaas niet zoals beschreven of helemaal niet beschikbaar, het appartement zelf was ruim maar helaas waren er slechte mogelijkheden om handdoeken op te hangen, enz.,
|