TUI Guest - aankomst: 10/5/2019 De overhandiging van de sleutels bij aankomst en vertrek was slecht geregeld.Toen we aankwamen op het resort moesten we eerst even bellen naar het sleuteloverdrachtcentrum,
|
Thomas - aankomst: 29/8/2015 Maak in dit geval ook de buitenruimte schoon, met name het terras en de grill, er werd niets aan gedaan, en natuurlijk de banken en het bed schoonmaken en ontsmetten na een verblijf met dieren, helaas hebben we daar vlooien gevangen en moesten we eerder vertrekken, maar de apparatuur en het hele object ten zeerste aanbevolen, maar het incident met de vlooien weegt zwaar,
|
Holger - aankomst: 16/5/2015 Zoals reeds vermeld en waarover veel van onze vorige huurders geklaagd hebben, moet er dringend gewerkt worden aan de overhandiging van de sleutels
|
Karin - aankomst: 14/9/2013 Bijkomende kosten waren inbegrepen in de huurprijs, dus de kosten waren beheersbaar,
|
Marita - aankomst: 2/9/2013 We waren zeer tevreden over het appartement, de sleutels werden zeer snel overhandigd, de dame wilde de volgende dag terugkomen, appartement, borg en toeristenbelasting, maar ze kwam niet de hele tijd terug, op de dag van vertrek hebben we probeerde opnieuw tevergeefs om haar te bereiken, Den We lieten sleutels op het toetsenbord
|