Fam Dukhnivskyi - aankomst: 23/6/2025 Ik wil graag mijn ervaring met u delen over het boeken van een vakantiehuis in Den Haag met de boekingsvoucher 16 76 5Y YU.
Ik heb eigenlijk de volgende klachten over de staat van het huis toen we er aankwamen.
De algemene staat van het huis was niet op peil.
Het leek erop dat het huis lange tijd niet was schoongemaakt.
Hier zijn enkele aandachtspunten:
Vette planken in de kledingkasten in de slaapkamers
Spinnenwebben in elke kamer, in de hoeken en onder het plafond, met dode vliegen
Vrouwenhygiëneproducten in de vuilnisbak achtergelaten na eerdere gasten
Verstopte doucheafvoer met veel haar, wat een walgelijk gevoel gaf
Niet werkende vaatwasser met gebroken bakje voor wastabletten
Badkamermeubilair was beschadigd door vocht
Daarnaast hing er een vrij sterke geur van vocht in het huis in de slaapkamers
De eerste nacht dat we aankwamen was de receptie gesloten en we hebben de volgende dag een klacht ingediend.
We kregen excuses, servicemedewerkers kwamen langs om de problemen op te lossen en het huis schoon te maken, maar het duurde meer dan een halve dag. Uiteindelijk was alles ongeveer... Om 14.00 uur probeerde mijn familie een wandelingetje te maken, maar we ontdekten dat de voordeur niet op slot kon. We gingen weer naar de receptie en wachtten tot de servicemedewerkers het probleem zouden oplossen.
Stel dat we de eerste 24 uur bezig waren met het schoon en veilig maken van het huis in plaats van te ontspannen.
Nadat we de klacht hadden ingediend, kregen we een voucher van 50 euro, waarmee we 2 pizza's met cola konden kopen in een lokaal restaurant van Roompot. Ik heb wat foto's gemaakt als bewijs van alles. Ik kan ze u desgewenst toesturen.
Ik denk niet dat dit een redelijke compensatie is.
Mijn familie heeft soortgelijke huizen gehuurd in Denemarken, Billund, in Legoland en Lallandia, en we verwachtten van een huis in Nederland een vergelijkbare standaard, maar het was verre van normaal.
Bovendien was de prijs voor deze accommodatie erg hoog.
Heeft u een vorm van compensatie voor die bedervaring die we hadden?
Met vriendelijke groet.
Mykola.
|
Mr Kolk - aankomst: 3/2/2023 De fotos gaven een mooi huisje weer, en gerestyled, maar we kregen een armoedig huisje waar de gordijnen los zaten, niet echt schoon, ongezellig en leek totaal niet wat er op de foto stond.Bij de receptie werden we wel super goed geholpen en mochten uit 4 andere huisjes kiezen die dus ook armoedig waren, banken versleten, oudbollig en armoedig.We waren het wel een beetje zat en hebben uiteindelijk het beste huisje gekozen wat er van de 4 was.
Maar nogmaals totaal niet met wat er op de fotos stond.De receptie heeft het wel keurig opgelost om de service kosten ervan af te halen, maar ik zal er nooit meer een huisje huren.Het zijn huisjes van eigenaren die allemaal verschillend zijn en toch wel aardig uitgeleefd zijn.Totaal niet wat op de foto stond.
Nogmaals de receptie was ontzettend behulpzaam en vriendelijk, die konden er ook niks aan doen.
|
Römer - aankomst: 15/7/2022 Helaas ERG vies. Maar geweldige locatie.
|
Derkse - aankomst: 7/7/2022 Chalet vibes zijn ongeëvenaard! Super modern en gezellig, De inloopdouche is anders, en een vaatwasser hebben is zo'n luxe, Perfecte plek voor stranddagen en relaxte avonden, 10/10 zou aanbevelen!
|
Beijers - aankomst: 21/3/2020 We hebben echt c genoten van ons verblijf in dit chalet, De infraroodsauna was een geweldige bonus na lange stranddagen, Ik waardeerde hoe schoon alles was, en de bedden waren comfortabel, Zou zeker weer blijven!
|